Lapsikuvausta.

Mun henkilökuvaus innostus alkoi omista pojista. Jotka saikin aikansa olla mallina ennenkö siirryin ahdistelemaan aikuisia ystäviäni malleiksi. 😀 Mutta lapsikuvaus on se mistä kaikki alkoi. Kuvasin kavereiden lapsia ja sitten muidenkin. Ja lapsikuvaus on edelleenkin yks mun lempparihomma, vaikka sitä vähemmän nykyään teenkin. Mutta jotain kertoo mun innosta kuvata lapsia, on se että olen taas tänä syksynä kuvaamassa meidän paikallisen perhekerhon lapset. Innolla odotan sitä koska taas on taidot kehittyneet viime syksystä ja uusia taustoja on liuta ja ideoita miljoona 😀

IMG_3533

Eilen pääsin kuvailemaan kahta ihanan aurinkoista pikku neitiä. Se mikä on parasta lasten kanssa kuvatessa, on lasten aidot ja peittelettömät tunteet. Ja varsinkin pienempien lasten kanssa, heitä kun ei voi ohjata mielensä mukaan vaan heidän kanssaan vangitaan ne aidot tilanteet.

Mutta nämä neidit oli huippuja ja kuvien värimaailma on jotenkin ihanan syksyinen jo.

IMG_3585IMG_3568IMG_3453

Olen tullut siihen tulokseen että ihaniin ja tunnelmallisiin kuviin ei paljoa rekvisiittaa vaadita. Lapset ovat kuitenkin se mikä on pääosassa, joten mitä sitä turhaa ruutua täyttämään muulla. 🙂

IMG_3576IMG_3554IMG_3486IMG_3445

Kiitos vanhemmille että kuvia sain täällä julkasta. Onhan nää niin ihania että pitihän näitä oikein urakalla laittaa. 🙂

Näistä tytöistä onkin jo aika monta kaverikuvaa. Aina yhtä hauskaa ottaa kahdesta touhukkaasta lapsesta yhteiskuvaa. 😀 Välillä onnistuu ja välillä ei 😀 Vai mitä ootte tästä mieltä? 😀

IMG_3557.jpg

 

Ihanaa syksynalkua. Mä oon ihan innoissani. Syksy on huippu vuodenaika. 🙂

 

Loving this

xXx RiekkoKoo

Jätä kommentti